آویساآویسا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آویسا عزیز مامان و بابا

نظرات (4)

فرشته مامان آدريان
15 خرداد 93 20:32
سلام خوشگلم هي داري روز به رو. نازتر و نازترميشي خاله فدات بشهههه
مامانی
پاسخ
خاله چشمات نازه خدا آدریان جون حفظ کنه
عمه کوچیکه
16 خرداد 93 8:52
سلام عزیزم دلم برات تنگ شده بودا ماشالله گتیدیه
مامانی
پاسخ
عمه دل منم برات تنگ شده بود یه مدت بود نبودی
عمه کوچیکه
16 خرداد 93 18:06
عمه جون من هستم که! هر روز دنبال عکس جدیدت بودم اما مامان نمیذاشت عکس جدیدتو... عمو دار میاد تهران لپتو بده بجای عمه بوس کنه به خاله فرشته هم سلام برسون عزیزم بگو نینیشون مبارک!!!
مامانی
پاسخ
عمه جون خاله فرشته دوست مامانهبه عمو گفتم عمه جون اینارو به افتخار تو گذاشتم که هی به وبش سر میزدی اما عکس جدید نبود
عمه کوچیکه
22 خرداد 93 9:43
قربونت برم عمه !! با دیدن عکسات روح آدم تازه میشه کیه که دوس نداشته باشه عکساتو ببینه؟؟!! البته جز حسودا که بتتترکه چیششون
مامانی
پاسخ
عمم نگه خوشگل کی بگه!